Tam, kad galėtumėte lengvai ir patogiai naudotis visomis www.manogile.lt funkcijomis, rekomenduojame atnaujinti naršyklę.

Nemokamas naujausias www.manogile.lt palaikomų naršyklių versijas rasite čia:
Naudojantiems senąją naršyklės versiją, negalėsime užtikrinti korektiško svetainės veikimo, galite prarasti dalį Jums patogių funkcijų dėl ko galite patirti nepatogumų.
www.manogile.lt yra naudojami slapukai (angl. cookies) svetainės funkcionalumo, vartotojo patirties gerinimo ir rinkodaros tikslais. Tęsdami naršymą išreiškiate savo sutikimą su slapukų rinkimu. www.manogile.lt slapukų politika Sužinokite daugiau.

Elektros ir dujų klientų aptarnavimas

Susisiekite su mumis

Jei kilo klausimų dėl vandens, šilumos, ryšio, TV, interneto ar kitų teikėjų paslaugų (pvz. tarifo, mokėjimo sumos), kreipkitės į juos tiesiogiai. Paslaugų teikėjų kontaktinė informacija


Jei kilo klausimų dėl elektros ar dujų paslaugų (ESO, „Lietuvos dujo tiekimo“ ir „Energijos tiekimo“) konsultuokitės telefonu 1802* (Numeriu +370 611 21802, kuris nėra apmokestinamas papildomai, galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų.)


Dujų avarinės tarnybos numeris 1804*

*Skambučiai apmokestinami pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą ar mokėjimo planą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad operatoriai skirtingai apmokestina skambučius trumpaisiais numeriais, todėl kiek Jums kainuoja skambutis rekomenduojame pasitikrinti Jūsų ryšio operatoriaus tinklapyje (Bitė, Omnitel, Tele2, TEO).

Elektros ir dujų klientų „Gilės“ aptarnavimo" skyriai

Vieta žemėlapyje

//