Tam, kad galėtumėte lengvai ir patogiai naudotis visomis www.manogile.lt funkcijomis, rekomenduojame atnaujinti naršyklę.

Nemokamas naujausias www.manogile.lt palaikomų naršyklių versijas rasite čia:
Naudojantiems senąją naršyklės versiją, negalėsime užtikrinti korektiško svetainės veikimo, galite prarasti dalį Jums patogių funkcijų dėl ko galite patirti nepatogumų.
www.manogile.lt yra naudojami slapukai (angl. cookies) svetainės funkcionalumo, vartotojo patirties gerinimo ir rinkodaros tikslais. Tęsdami naršymą išreiškiate savo sutikimą su slapukų rinkimu. www.manogile.lt slapukų politika Sužinokite daugiau.

Apie „Gilę“

„Gilė“ – tai paslaugų centras, apjungiantis klientų aptarnavimo paslaugas klientų aptarnavimo skyriuose, telefonu bei savitarnos paslaugų svetainėje.

Savitarnos svetainėje www.manogile.lt klientai gali ne tik valdyti dujų ir elektros sutartis, bet ir deklaruoti rodmenis, atsiskaityti už elektrą ir dujas bei visas kitas komunalines paslaugas – vandenį, šildymą, šiukšlių išvežimą, namų bendrijos paslaugas, sumokėti už telefoną, internetą ar televiziją, greitojo kredito ar draudimo įmoką. „Gilė“ šiuo metu surenka įmokas už daugiau nei 1750 komunalinių ir kitokių paslaugų teikėjų paslaugas.

Kodėl verta naudotis „Gilės“ paslaugomis?

  • Tai patogu. Svetainėje www.manogile.lt vienu mokėjimu apmokėsite visas savo komunalines ir asmenines sąskaitas. Išspręsite visus su dujomis ir elektra susijusius klausimus.
  • Tai paprasta. Jums tereikės prisiminti vieną slaptažodį ir žinoti vieną svetainę.
  • Sutaupysite laiko. Kartą per mėnesį prisijungę prie www.manogile.lt atsiskaitysite su visais paslaugų teikėjais.
  • Taupote laiką?

    Atsisiųskite išmaniąją programėlę į savo telefoną ir visas paslaugas gausite būdami bet kur, kur yra interneto ryšys. Šiuo metu išmaniąja programėle galima atsiskaityti tik už elektrą bei dujas.

    „Gilės“ paslaugos taip pat teikiamos:

  • Klientų aptarnavimo telefonu 1802 teikiama informacija, konsultacijos apie elektros ir dujų paslaugas visa parą.
  • Klientų aptarnavimo centruose klientai gali sutvarkyti visus su elektra ir dujomis susijusius klausimus: pateikti prašymus, pasirašyti sutartis, keisti vartojimo planus, konsultuotis, gauti reikiamą informaciją. Centrai įsikūrę 9 Lietuvos miestuose. Jų adresus rasite čia.
  • Klientų aptarnavimo skyriuose ir telefonu 1802 „Gilė“ aptarnauja „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO), „Lietuvos dujų tiekimo“ ir „Energijos tiekimo“ klientus.

    Elektros ir dujų klientams

    Jei kilo papildomų klausimų, konsultuokitės gyvai arba telefonu.

    Klientų aptarnavimo numeris 1802*

    (Numeriu +370 611 21802, kuris nėra apmokestinamas papildomai, galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų.)

    Dujų avarinės tarnybos numeris 1804*

    1802

    *Skambučiai apmokestinami pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą ar mokėjimo planą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad operatoriai skirtingai apmokestina skambučius trumpaisiais numeriais, todėl kiek Jums kainuoja skambutis rekomenduojame pasitikrinti Jūsų ryšio operatoriaus tinklapyje (Bitė, Omnitel, Tele2, TEO).


    Jei kilo klausimų dėl kitų paslaugų teikėjų paslaugų, mokėjimo sumos, kitų klausimų, kreipkitės į juos tiesiogiai. Paslaugų teikėjų kontaktus galite rasti sutartyje su paslaugų teikėjų ar paslaugų teikėjo interneto tinklapyje.


    Jei kilo klausimų dėl manogile.lt svetainės – pasinaudokite „Konsultacija gyvai“. Šią funkciją rasite dešiniajame apatiniame kampe.