Tam, kad galėtumėte lengvai ir patogiai naudotis visomis www.manogile.lt funkcijomis, rekomenduojame atnaujinti naršyklę.

Nemokamas naujausias www.manogile.lt palaikomų naršyklių versijas rasite čia:
Naudojantiems senąją naršyklės versiją, negalėsime užtikrinti korektiško svetainės veikimo, galite prarasti dalį Jums patogių funkcijų dėl ko galite patirti nepatogumų.
www.manogile.lt yra naudojami slapukai (angl. cookies) svetainės funkcionalumo, vartotojo patirties gerinimo ir rinkodaros tikslais. Tęsdami naršymą išreiškiate savo sutikimą su slapukų rinkimu. www.manogile.lt slapukų politika Sužinokite daugiau.

Apie „Gilę“

„Gilė“ – tai paslaugų centras, apjungiantis klientų aptarnavimo paslaugas klientų aptarnavimo skyriuose, telefonu bei savitarnos paslaugų svetainėje.

Savitarnos svetainėje www.manogile.lt klientai gali ne tik valdyti dujų ir elektros sutartis, bet ir deklaruoti rodmenis, atsiskaityti už elektrą ir dujas bei visas kitas komunalines paslaugas – vandenį, šildymą, šiukšlių išvežimą, namų bendrijos paslaugas, sumokėti už telefoną, internetą ar televiziją, greitojo kredito ar draudimo įmoką. „Gilė“ šiuo metu surenka įmokas už daugiau nei 1750 komunalinių ir kitokių paslaugų teikėjų paslaugas.

Kodėl verta naudotis „Gilės“ paslaugomis?

  • Tai patogu. Svetainėje www.manogile.lt vienu mokėjimu apmokėsite visas savo komunalines ir asmenines sąskaitas. Išspręsite visus su dujomis ir elektra susijusius klausimus.
  • Tai paprasta. Jums tereikės prisiminti vieną slaptažodį ir žinoti vieną svetainę.
  • Sutaupysite laiko. Kartą per mėnesį prisijungę prie www.manogile.lt atsiskaitysite su visais paslaugų teikėjais.
  • Taupote laiką?

    Atsisiųskite išmaniąją programėlę į savo telefoną ir visas paslaugas gausite būdami bet kur, kur yra interneto ryšys. Šiuo metu išmaniąja programėle galima atsiskaityti tik už elektrą bei dujas.

    „Gilės“ paslaugos taip pat teikiamos:

  • Klientų aptarnavimo telefonu 1802* arba numeriu + 370 611 21802* teikiama informacija, konsultacijos apie elektros ir dujų paslaugas visą parą.
  • Klientų aptarnavimo centruose klientai gali sutvarkyti visus su elektra ir dujomis susijusius klausimus: pateikti prašymus, pasirašyti sutartis, keisti vartojimo planus, konsultuotis, gauti reikiamą informaciją. Centrai įsikūrę 5 Lietuvos miestuose. Jų adresus rasite čia.
  • Klientų aptarnavimo skyriuose ir telefonu „Gilė“ aptarnauja „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO), „Lietuvos dujų tiekimo“ ir „Energijos tiekimo“ klientus.

    *Pokalbiai numeriu 1802 ir 1804 iš mobiliojo ryšio operatorių Bitė, Tele2 ir Telia numerių yra apmokestinami 0,09 Eur/min. tarifu. Skambinant iš fiksuotojo Telia ryšio numerio taikomas 0,04 Eur vienkartinis sujungimo mokestis, o skambutis apmokestinamas 0,08 Eur/min. tarifu. Skambučių kainos iš kitų (nepaminėtų) operatorių numerių teiraukitės savo ryšio operatorių.
    *Skambinant numeriu + 370 611 21802 minutės kaina yra tokia pati, kaip skambinant į „Telia" mobilaus ryšio tinklą. Šiuo numeriu galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų.

    Mūsų partneriai

    Įmonės, kurių klientai aptarnaujami visais su jų paslaugomis susijusiais klausimais

    Logo Logo

    Kitų paslaugų teikėjai, už kurių paslaugas galima atsiskaityti www.manogile.lt

    Įmonė, atsakinga už įmokų surinkimą per savitarnos svetainę www.manogile.lt

    UAB „Elektroninių mokėjimų agentūra“